دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • ریاست و مدیریت
  • اعضاء هیات علمی
  • راهنمای مراجعین
  • کارکنان
  • خدمات الکترونیک
  • درباره ما



دکتر امید ستایش



محمدباقر مهاجر



منشور حقوق بیمار
راهنمای نوبت‌دهی تلفنی
راهنمای نوبت‌دهی اينترنتی
بيمه‌های طرف قرارداد


راهنمای طبقات
قوانین بیمارستان
ساعات ملاقات
پرسش و پاسخ
تماس با ما


فرم رضايت سنجی از بيماران بستری
فرم رضایت سنجی بیماران از بخش اورژانس
فرم رضایت سنجی مراجعین داروخانه
فرم رضایت سنجی مراجعین به درمانگاهها


گروه پرستاری
گروه درمانگاهی
بخش‌های بيمارستان


تاريخچه بيمارستان
گالری تصاويری
شماره تلفن‌های داخلی بیمارستان

تقدیر از روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۵/۱۳ | 

تقدیر از روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران


از روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور اعضای  هیئت رئیسه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم تقدیر از روابط عمومی برتر مراکز تابعه دانشگاه با حضور دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه اعضای هیئت رییسه، روسا و مدیران، روز سه شنبه 8 مرداد ماه در مرکز همایش های رازی برگزار گردید.
در ابتدا دکتر کوهپایه زاده عنوان داشت: ارزیابی روابط عمومی ها
  بر اساس شاخص های استاندارد انجام گرفته است، البته همه افراد تلاش نمودند ولی برخی برترین هستند.
رییس دانشگاه تصریح کرد: هدف این است که در این مقایسه ، انگیزش ها را تقویت و رقابت مثبت ایجاد نماییم.
وی با اشاره بر اطلاع رسانی به موقع اخبار سازمانی از زحمات مسئولین روابط عمومی تشکر نمود و افزود: جایگاه روابط عمومی از این منظر مهم است که هرآنچه در واحد انجام می شود به درستی انعکاس یابد نه کمتر و نه بیشتر.
دکتر کوهپایه زاده ، روابط عمومی را به عنوان ساختار حد واسط ارتباطات میان و برون سازمانی معرفی کرد.
ایشان بر استفاده از مدیاها و خرید دانش فنی در حوزه های روابط عمومی تاکید نمود و اعلام داشت:
  اگر اطلاع رسانی قوی درراستای افزایش  سطح سواد سلامت جامعه انجام گیرد ، به تبع ، همکاری و مشارکت جمعی هم افزایش می یابد.
گفتنی است در این برنامه ، از  مسئولین و کارشناسان برتر واحد روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران تقدیر شد.شایان ذکر است روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) نیز جز  روابط عمومی برتر دانشگاه انتخاب گردید.





CAPTCHA

دفعات مشاهده: 401 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر